Friday 11 February 2011

REZULTATI JUČER POSTAVLJENE KAMPANJE

Ono što sam jučer govorio i softver koji sam vam predstavio opravdao je moja očekivanja.
AutoClick Profits uistinu je revolucionaran softver i neizmjerno mi je drago da sam ga uspio preuzeti SAMO 3 dana nakon njegova lansiranja. Da je proizvod uistinu HOT govori i statistika ClickBank prodaje i gravitacija proizvoda koji je u samo tri dana dosegao brojku preko 880 što je ogromna gravitacija.
No vratimo se na moje rezultate i objašnjenje što sam učinio…
Već sam u prijašnjoj bilješci objasnio kako softver radi i čemu služi i neću ponavljati već ću danas kreirati video isječak a kao temu kampanje uzeti ću GDI (Global Domain International) čiji sam i član.
Moja jučerašnja kampanja imala je temu „Satellite TV for PC“ i to za Hrvatsko tržište. Odmah nakon unosa riječi shvatio sam da je to BINGO jer je konkurencija jako slaba po statistikama softvera ali opet sa druge strane jako posjećena tema.
Izlistao sam par članaka i jednim klikom kreirao jedinstvene unikatne članke koje sam sa drugim klikom uploadao na WordPress blog i na social media sajtove. Što se događa i što se je dogodilo?
Kada netko u pretraživač upiše ključnu riječ za koju se ja natječem i kojih ima u mom tekstu objavljenom na Wordpressu na prva mjesta pretraživača dođe moja stranica, odnosno blog linkiran na stranicu prodavatelja ili moju web stranicu.
To se je i dogodilo.
Da bih bio siguran da sve to funkcionira, jučer sam pauzirao sve moje Facebook i Yahoo PPC kampanje tako da mi je promet mogao doći samo besplatnim putem što se je i dogodilo.
13 prodaja satelitskog softvera u samo 24 sata. Softver funkcionira a dokaz vam je ispod samo što ja neću postaviti prvu stranicu koju se lako u photoshopu da editirati već izvod iz transakcija ClickBank računa za jučerašnji dan.



Mislim da vam je sve jasno… 13 prodanih primjeraka satelitskog softvera i to sve dovođenjem organskog, besplatnog prometa.
Toplo vam preporučam da si softver kupite jer ako sam ga ja kupio koji znam dosta o marketingu i ako vam kažem da softver funkcionira onda znajte da je to stvarno i tako. Opet kažem da mi je jedino žao kolega iz Srbije i BiH što na žalost ne mogu kupiti ovaj fantastičan softver pošto njihove zemlje nema na popisu ClickBanka.
Lp
Gospodar Budućnosti

AUTOCLICK PROFITS

No comments:

Post a Comment