Sunday 25 September 2011

SEX IN THE UK – NA DESETKE REGISTRACIJA PRVOM PORUKOM

Pozdrav svima. Kao prvo da vas obavijestim da sada raport „Sex in the UK – Tajne marketinga“ možete kupiti direktno sa moje web stranice: SEX IN THE UK - TAJNE MARKETINGA gdje nakon uplate dobijete link za preuzimanje raporta. Ovo nisam prije učinio zbog pregovora sa servisom preko kojeg imam ugovor sa uplatama i preuzimanjem. Pošto raport opisuje zaradu na stranicama sa materijalom za odrasle morao sam se dodatno raspitivati kako ne bih povrijedio pravila. To je sada riješeno te ukoliko želite kupiti raport, možete direktnom uplatom kreditnom/debitnom karticom ili Paypal računom ukoliko ga imate. No zbog čega pišem ovu bilješku je način na koji sam došao do super zarade jučer i to od promocije servisa preko taggeda. Malo sam razmišljao i kako server kompanije ne dozvoljava da se logiram sa Tagged friend elite softverom, svu promociju moram raditi ručno. Za 250-300 UK funti se isplati no postaje mi dosadno na stotine poruka slati ručno zato sam odlučio napraviti jedan pokus koji mi je urodio plodom. Uspio sam zaraditi preko 400 UK funti i to udarcem u prvoj poruci. Znači nisam se najprije zahvalio za dodavanje u prijatelje, te kasnije objašnjavao situaciju kako sam opisao u raportu već sam direkt u prvoj poruci poslao link za odlazak na moju affiliate stranicu. Dva sata sam mozgao i slagao tu prvu poruku sa linkom te ih složio 3. Mojih 10 radnih profila malo sam zamrznuo pošto Tagged adder elite ne mogu koristiti a ne želim te profile koristiti za pokuse te sam kreirao 3 nova. Krenuo sam sa prvim. Aktivirao ga te u par minuta imao 35 zahtjeva za prijateljstvo. Započeo sam sa prihvatom te odmah slanjem prve i posljednje poruke. Nakon završenog prvog profila krenuo sam sa drugim te na kraju sa trećim. Popio sam kavicu nakon toga te se vratio i napravio još jedan krug. Ostavio sam sve pola sata te otvorio Affiliate Future administracijsko sučelje i imao što za vidjeti… ZARADA AFFILIATE 450 UK FUNTI Bacite oko, biti će vam sve jasno. Oni koji već rade na promociji Sex in the UK servosa mojim tehnikama znaju koliko se može zaraditi te oni sigurno neće posumnjati u vjerodostojnost mojih podataka. Ove je zaista moja jučerašnja zarada te nije nikakva obrada Photoshopa jer iskreno nemam vremena za te gluposti. Ako lažem vas lažem i sebe. Evo sada krećem ponovno sa promocijom no morati ću kreirati dva nova profila pošto su mi jučerašnja dva izbrisana (jedan je ostao). Kreirati 3 profila nije uopće problem, 10 minuta posla te se isplati potrošiti 10 minuta za 450 UK funti. Baš me zanima kako ću danas proći pošto je nedjelja i većina će ih biti kući, online. P.S. Sada ozbiljno razmišljam napraviti jednu prezentaciju kod kuće na tu temu te objasniti kako se u par minuta može zaraditi nečija plaća. Naravno, moja predavanja ukoliko ih bude neće biti besplatna no ni ekstremno skupa. U stvari ulaz će biti besplatan ali ću raport prodavati za 50€ pa tko voli neka izvoli. Već sam kontaktirao neke „face“ iz Opatijskih škola te fakulteta za turistički menadžment u Ičićima glede prostora te sam naišao samo na pozitivne odgovore. Ha, to je ionako moja bivša ekipa iz osnovne škole visoko pozicionirana u društvu. Biti ćete obaviješteni te će se oni koji budu prisustvovali zaista uvjeriti u moć mojih tehnika i rada. Gospodari Budućnosti FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment