Friday 2 September 2011

NEMOGUĆNOST U IZVRŠENJU 50% OPERACIJA

Pozdrav svim vjernim obožavateljima moje stranice. Ovim putem Vas obavještavam da sam u nemogućnosti izvršavati većinu radnji te ćete se sami morati pobrinuti za to. Nadam se da ćete uvažiti moju ispriku. Nije stvar u meni već u restrikcijama koje imam na platformi prilikom odlaska na određene stranice te vršenju određenih radnji.
Popis radnji koje sam u nemogućnosti obaviti:

• Podizanje stranice na server (prespora veza)
• Promjena linkova u PDF GDI affiliate knjigama (moguće samo ukoliko mi pošaljete vaše affiliate GDI ime
• Nemogućnost svakodnevnog odgovaranja na poruke (budite strpljivi, odgovoriti ću svakome no ne u roku od odmah)

Nadam se da ćete uvažiti moju ispriku jer to nije stvar do mene već pravila kompanije.
Nadalje, ja sa svojim radom nastavljam te me možete u bilo koje doba kontaktirati no prije nego li pošaljete poruku, molim vas potražite svoje odgovore u knjigama jer mi se čini kada pojedincima odgovaram kao da prepisujem tekst iz knjige i još nešto, naučite se biti samostalni. Treba vam odgovor, postavite pitanje pretraživaču i ja sam siguran da ćete dobiti odgovor.

Hvala na razumijevanju!
Gospodar Budućnosti

FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment