Monday 5 September 2011

GOSPODAR BUDUĆNOSTI PROTIV SVIH

Kada pročitate ovu bilješku shvatiti ćete zašto sam ja uspješan a Vi ne. Surfajući Facebookom slučajno naletim na oglas na Hrvatskom jeziku za satelitski softver. Kako taj oglas izgleda pogledajte na slici niže:
Dotična osoba je uspjela objaviti oglas no meni se koncepcija oglasa nikako ne sviđa. Pošto mene zanima kako drugi rade, kliknem na oglas da vidim gdje ću biti preusmjeren. Web stranica koja mi se otvorila gotovo me natjerala da odem na WC. Oprostite na tim riječima no pogledajte sami na što ta stranica liči: WEB STRANICA KOJA ME NATJERALA DA ODEM NA WC Vidite i sami da stranica ima i opt-in formu gdje nakon registracije nude i raport. Kao prvo, opt-in forma nije u centru. Ništa, odlučim se registrirati da vidim što će se dogoditi. Registracija uspjela, potvrda maila isto te započnem sa preuzimanjem raporta. Imao sam što i vidjeti… Moj raport, samo malo preuređen. E sad sam se naljutio. Odlučim kontaktirati „autora“ te vlasnika stranice na adresu elektroničke pošte koju sam pronašao u raportu a koja glasi: tvprogram@conctractor.com i pomalo me začudilo jer ako je domena tvprogramzapc.net onda bi adresa elektroničke pošte trebala biti ovakva: tvprogram@tvprogramzapc.net No dobro, možda dotični gospodin ima drugu domenu i odgovara samo preko jedne adrese elektroničke pošte. Složim poruku da ga malo priupitam za zdravlje i tako no dobijem povrat koji izgleda ovako:
Naravno, adresa nevažeća. I sada što kupac može misliti nakon svega ponuđenog? Oglas loše napisan, web stranica nešto grozno, besplatan raport kopija moga no preuređen… Katastrofa te nevažeća adresa elektroničke pošte. Kako nakon svega možete očekivati prodaju? Po meni nikako i onda ćete reći da Internet zarada ne funkcionira a da ste radili po mojim uputama. Dajte se uozbiljite i uhvatite ozbiljnog posla a ne samo misliti kako ćete u 2 minuta zaraditi. Nije to samo postaviti stranicu na server te napisati oglas i ja sam milijunaš… Pogledajte kako moje web stranica izgleda. Neću vam dati link već prikazati sliku…
Da li vam je sada jasno zašto sam ja gore a Vi dole… Gospodar Budućnosti FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment