Thursday 1 September 2011

PRIPREME ZA NAVIGACIJU

Možda neki ne znaju no ja se nalazim u Singaporeu i brojim posljednje dane turističkog života. Nakon dvije godine provedene po hotelima Batama te Singaporea isplovljavamo i krećemo u nove radne pobjede. Uskoro me čeka navigacija od 35 dana do Papue Nove Gvineje i te dane već sada planiram kvalitetno iskoristiti. Radim na kreaciji 40 profila na Taggedu koje ću jednostavno ostaviti da miruju dok se ne vratim kući, oko 20.10 a tijekom navigacije raditi ću sa sadašnjih 20. Želja mi je doseći dnevnu zaradu od 600 UK funti i u tom ću naumu i uspjeti.
Tijekom navigacije raditi ću i na slijedećih 10 Facebook profila te na dodavanju 5000 prijatelja po profilu te na kreacijama iFrame Facebook stranice obožavatelja. Vremena ću imati na pretek jer posla nemam ama baš nikakvog tijekom navigacije. Najveća preokupacija će mi biti u koje vrijeme piti kavu. Eto, toliko o mom poslu za kojeg me i masno plaćaju.
Sada mi je idealna prilika proraditi na svemu tome jer jednom kada se dočepam kuće počinjem ponovno sa podvodnim ribolovom i bicikliranjem te pripremama za predstojeću snowboard sezonu.

Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment