Wednesday 14 September 2011

FORUMI – IZVOR BESPLATNOG PROMETA

Ono što ja dosta koristim kao izvor za dovođenje besplatnog prometa na moje stranice su FORMI. Forumi su idealno mjesto za doznati informacije vezane za temu koja nas interesira a i za postaviti sebe kao autoritet u temi kojim najbolje baratamo. Marketing forumi kao što je Warrior forum idealno je mjesto za dovesti BESPLATAN promet na našu web stranicu vezanu za zaradu na Internetu. Ukoliko imate bilo koji softver ili knjigu koju promovirate na temu marketinga onda je Warrior forum idealno mjesto za Vas. Opet napominjem da se držite pravila ponašanja foruma jer ćete biti brže vani nego unutra. Ovdje se ne radi o postavljanju linkova da bi dovezli promet već da bi riješili problem, doznali koju informaciju ili dali korisne savjete početnicima a ostalo dođe samo po sebi. Da biste sebe postavili kao autoritet ipak morate imati određeno znanje i iskustvo jer na forumima se ne odgovara na pitanje potvrđivanjem tuđeg odgovora već davanje vlastitog mišljenja i savjeta drugima koji traže pomoć. Na Warrior forumu postoji jedna opcija da se link web stranice može postaviti u potpis ka anchor tekst no ja sam ga postavio tek nakon 55 pruženog odgovora gdje niti jedan odgovor na pitanje nije bio ispod 5 rečenica. Postigao sam određeni autoritet i posjetitelji foruma su me počeli obasipati pitanjima o Internet marketingu i zaradi. Naravno, nisam ih obasipao linkovima već odgovorima točno doziranim kako bih ih naveo na link koji se nalazi u mom potpisu. Trebate znati dozirati rečenicu da ne pogriješite i ne povrijedite pravila ponašanja foruma. Ukoliko shvatite forum kao mjesto za dobiti informacije ili pomoći drugima onda ćete u jako kratkom vremenu navući dosta posjetitelja na vaše web stranice potpuno BESPLATNO što će gotovo sigurno rezultirati kupnjom proizvoda kojeg promovirate. Gospodari Budućnosti FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment