Wednesday 29 September 2010

KREATIVNOST = 95% USPJEHA

Biti stručnjak u Internet domeni, kreiranju web stranica i rasturati na kompjuteru ne znači biti uspješan u online zaradi. Kreativnost je ta koja nosi svu težinu posla. Niste li kreativni u svom poslu ne očekujte ni uspjeh. Evo vam primjer. Affiliate sam za SEX IN THE UK sajt (sajt za poznanstva za odrasle) i kreirao sam web stranicu na tu temu. Da biste uopće postali affiliate za Sex int he UK morate imati vlastitu domenu i hosting plan jer sav promet mora dolaziti sa plaćene web stranice, nikako besplatne ili bloga ili društvenih mreža. Svi posjetitelji moraju proći preko te web stranice da bi se zadovoljila pravila promocije tog sajta. Pazite, to je jako bitno jer ako samo jedna registracija dođe sa besplatnog sajta (blog, facebook, myspace..) vaš će se korisnički račun ugasiti ne ostavljajući vam mogućnost da se ponovno registrirate na isto ime i adresu i sva će vam zarada otići u dim.
Znači web stranica je kreirana i publicirana na net. Jednom riječju ja sam spreman na zaradu. Da bi zaradio cilj mi je dovesti što više posjetitelja na tu web stranicu i navesti ih da se registriraju. Registracija je za njih besplatna osim što pri unosu podataka moraju unesti i broj kreditne kartice da dokažu da su punoljetni. Ako se odluče na to, uz vašu pomoć, vi bivate plaćeni 3.75£ za žensku besplatnu registraciju i 2.50£ za mušku besplatnu registraciju. Možda vam se to čini sitna lova no ako recimo na dan imate 10 muških besplatnih upisa i 10 ženskih onda situacija na vašem računu izgleda ovako:
3.75£×10=37.50£
2.50£×10=25.00£
SVE SKUPA = 37.50£+25.00£=62.50£ DNEVNO = 1875.00£ MJESEČNO

Da li je i sada malo?

Kako dovoditi kvalitetan promet opisano je u mojim knjigama koje možete kupiti na internetu na ovim web adresama:

http://FacebookZarada.com

http://GospodariBuducnosti.com

I neću se time zabavljati ovdje. Ovdje ću vam prikazati kako sam pronašao kreativan način da sa Facebooka dovedem i do 300 posjetitelja dnevno na moju web stranicu. Šta sam učinio?
Kako je moja web stranica na temu Sex in the UK već na netu i radi punom parom, sjetio sam se da bih mogao pokrenuti natjecanje i to sve preko facebooka. Pitate se koje natjecanje? E tu sad dolazi do izražaja moja kreativnost.
Jednostavno sam kreirao facebook stranicu (page) na temu „Natjecanje za najljepše obrijanu mačkicu godine“ i linkirao je na moju novu web stranicu koju sam kreirao na tu temu. Sa svojim ženskim profilom za UK tržište „poslala“ sam svim prijateljima pozivnicu za tu stranicu. Pogađate šta se dogodilo? Ne postoji osoba na svijetu koja ne voli seks, barem je ja nisam upoznao, i broj članova je iz dana u dan rastao a i registracije na stranice a samim time i moja zarada koja je u stvari besplatna jer sam ja uložio samo vrijeme u kreaciju web stranice, domenu i hosting plan sam imao.
Svaka stvar koja se objavi na facebooku a koja ima zanimljiv i privlačan sadržaj širi se kao kuga i uspjeh je neizbježan.

POGLEDAJ VIDEO

Nadalje, registracija na sex in the UK je besplatna. Sada se pitate kako sam ja onda plaćen ako je registracija besplatna? E vidite, da biste promovirali neku stvar onda se jako dobro morate informirati prije. Ja znam da za sex in the uk prilikom registracije morate unesti podatke ali i broj kreditne kartice da dokažete da ste punoljetni. Kada to unesete i kada kliknete na „register“ vama sa kartice pojedu 4£ i od tuda vas servis plaća. Nadalje, svatko tko se registrira neće moći ništa osim kreirati si profil i uploadati slike. Ako želi pogledati druge profile ili poslati poruku, morat će platiti dodatno članstvo koje košta minimum 24£ za mjesec dana ili 48£ za dva mjeseca ili 72£ šest mjeseci. Kada se odluče na to, vama ide odmah 50% uplate. Znate li vi koliko je to novaca…
Pogledajte video prezentaciju kako najobičnija web stranica može donesti ogromnu zaradu.


POGLEDAJ VIDEO PREZENTACIJU

Za sve dodatne informacije obratite se na adresu elektroničke pošte:

administrator@facebookzarada.com

Ja sam krizu nokautirao a Vi?

No comments:

Post a Comment