Friday 24 September 2010

NEVJEROVATAN PORAST ZAINTERESIRANIH ZA DODATNU ZARADU

Izgleda da je kriza uzela maha i to se osjeti po povećanom broju posjeta na našu stranicu. Sve je više ljudi bez posla a i onih koji rade za mizernu plaću pa i onih koji rade a plaću i ne dobivaju mjesecima. A od čega da živimo onda? Cijene svakoga dana skaču kao i porezi, prirezi i ostala sranja (ispričavam se na izrazu).
Glavno da je ministar Čobanković okrugao kao najveći globus i to od paštete i salame. A da nije to možda od gozbi koje mi kao pošten narod plaćamo? No idemo mi na posao jer treba preživjeti.
O čemu ću danas govoriti? O onome o čemu govorim svaki dan, kako dodatno zaraditi pomoću interneta uz minimalan ulog.
Još vas ima preko 90% skeptičnih prema online zaradi a to je i posljedica šta na netu postoji na tisuće prevaranata i ne krivim vas zbog toga. No samo da vam napomenem da ako ste zainteresirani za dodatnu zaradu, a jeste jer još nisam sreo onoga tko nije, morate od negdje započeti. Kada sam ja počinjao sa online zaradom nisam bio u prednosti u kakvoj ste vi. Ulazio sam u razne sheme zarade novaca, prevarantske i one druge. Negdje sam profitirao a negdje i ne baš no to iskustvo dobro mi je došlo kasnije i sada to iskustvo dijelim sa vama.
Moje knjige opisuju točno programe koji će vas platiti ukoliko išta zaradite i isplatiti šta je najbitnije. Znači tu sam vam već uštedio truda i novaca u isprobavanju koji programi rade a koji ne. Nadalje u knjigama su opisani detaljni načini zarade, kreacija web stranice, publiciranje web stranice. Ukratko sve šta vam treba za početak uspješnog online posla.

Opisani su hot proizvodi koji se trenutno nalaze na tržištu i način na koji se promoviraju.



Moje dvije knjige, Moja prva Internet zarada i Zaradi na Facebooku, sadrže toliko korisnih informacija na jednom mjestu i mislim da cijena od 29.99€ nije pretjerana. Znam, uvijek postoje oni koji će nešto dodati kao npr. šta ne bi te knjige besplatno davao ili pronašao sam knjigu na netu koja košta 10€ a vaše koštaju 29.99€. Bože moj, svatko je gospodar svog života i radi šta hoće. Ja knjige prodajem po toj cijeni jer smatram da toliko i vrijede, u stvari vrijede i više s obzirom koliko sam vremena i novaca uložio u svoj posao da bih sve te informacije prenio u knjige i podijelio sa vama no ne mogu opet staviti neku veliku cijenu. Ako pronađete knjigu kao moje, sa toliko vrijednih informacija, kupite je no ja mislim da se vi bojite potrošiti i 1€ a bez uloga nema profita i to bi vam do sada trebalo biti jasno.
Ulog u ovom poslu treba biti, pa makar i minimalan al treba. Minimum vam treba domena, ime stranice i hosting plan koji sve zajedno koštaju 210kn godišnje (opet ovisi koji servis koristite). Samim time sam vam i tu olakšao posao jer su opisani servisi koji stvarno nisu skupi a vrhunski su.
Za kraj, ono šta je najbitnije, imate moju punu podršku ukoliko zapnete negdje ili ste u nedoumici. Ja nastojim svim kupcima knjige nesebično pomoći da u što kraćem vremenskom roku dođu do prve zarade i da se uvjere da je to u stvari moguće. Pa milijuni ljudi žive od interneta pa zašto ne biste i Vi uz moju malu pomoć. Možda su već neki i osjetili na svojoj koži kako to izgleda kad vas netko navuče na neki program i onda jednostavno ostavi u gomili informacija da se snalazite kako znate i umijete. Od takvih ljudi i programa treba bježati. Pravi marketeri uvijek će svakome pomoći bez obzira imali koristi ili ne.



Ukoliko vas išta zanima, bez obzire jeste li kupili knjigu ili ne ili je mislite kupiti ili ne, kontaktirajte me slobodno na email adresu:
administrator@facebookzarada.com
rado ću vam odgovoriti i nastojati riješiti svaki vaš problem.
Hvala

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment