Saturday 2 June 2012

ZADNJI U MJESECU – ZBRAJAJU SE PLODOVI RADA


Pozdrav vjerni čitatelji. Evo danas je zadnji dan u mjesecu Svibnju i to mi je najdraži dan jer zbrajam zaradu sa Affiliate i CPA mreža. Neću vam sve prikazati da ne padnete u nesvijest, prikazati ću vam ovomjesečnu zaradu sa CPA MaxBounty mreže.
MaxBounty je CPA (Cost Per Action) mreža o kojoj sam već pisao a danas se javljam sa rezultatima.
Slika niže prikaz je mog administracijskog sučelja MaxBounty mreže te se jasno vidi dnevna zarada, zarada od jučerašnjeg dana te kompletna mjesečna zarada.
Bacite oko na sliku:



Jasno se vidi da sam danas, 31.05.2012 zaradio $342, jučer $258.35 a komplet zarada za mjesec Svibanj iznosi lijepih $3,957.67 što je oko 23,000.00 kuna. Zarada na proizvodima CPA mreže je jako jednostavna jer nudite nešto u zamjenu za ništa a jedini problem ovdje je upasti u sistem mreže. Za to je potrebno registrirati se na jednu od CPA mreža te proći intervju telefonskim putem sa dodijeljenim affiliate menadžerom gdje prolazite kroz niz pitanja na koje morate dati odgovore koji se od vas traže.
Odmah da kažem kako 95% ispitanika padne na tom razgovoru, 5% ih prođe te dođe u mogućnost da dobro zaradi no SAMO ih 1% zaradi a ja sam taj 1% što se i sa preslike mog računa može vidjeti.
Ostaje mi da Vam zaželim ugodan ostatak dana te se čujemo uskoro.
P.S. Za sutra pripremam bilješku o jednoj CPA kampanji koju sam baš danas pokrenuo.
Do sutra,
Gospodar Budućnosti

No comments:

Post a Comment