Sunday 3 June 2012

BESPLATNI TOOLBAR ZA PRETRAGU RECEPATA ($2.8 PO DOWNLOADU) – TO JE CPA MREŽA


Evo kako sam obećao, javljam se sa rezultatima i opisom kampanje na kojoj sam u 24 sata zaradio $342.
O čemu se radi?
Kako sam član MaxBounty CPA mreže, svakodnevno pregledavam nove kampanje te sam pronašao jednu za koju sam odmah znao da će biti profitabilna.
Toolbar za pretragu recepata a uz to i besplatan. Zarada $2.8 po downloadu. Kako toolbar izgleda pogledajte na slici niže:



Najobičniji toolbar koji u sebi sadrži formu za brzu pretragu recepata.
Odmah sam pretražio ključne riječi te za odabranu kupio domenu, postavio je na hosting plan te kreirao web stranicu (2 sata posla).
Slijedeće što sam uradio je pokrenuo email generator te stvorio 10.000 email adresa u nekoliko minuta te ih učitao u Vallen mailer softver za slanje bulk mailova.
U par klika i 10.000 mailova poletjelo je prema cilju. Stvorene email adrese nisu 100% valjane no obično ih je 75% a to se odrazilo na mojoj zaradi koja je bila odlična.
CPA mreže jako su profitabilne no problem je, kao što sam već rekao, ući unutra.

No comments:

Post a Comment