Tuesday 5 June 2012

MOJ BORBENI KOMPLET


Evo da se malo pozabavim mojim borbenim kompletom koji koristim u marketinške svrhe. Zbog Vas, da Vam sve prikažem malo sam izmiješao moj ekran.
Evo, najprije bacite oko na sliku pa idemo dalje:



Sviđa Vam se?

Da krenem sa opisom softvera koje koristim te kolika je cijena.

KASPERSKY PURE – Top of the Top Kaspersky antivirus i Internet zaštita. Ono što mi Avast (profesionalna verzija) nije mogla otkriti Kaspersky je razorio. Internet + antivirus zaštita. Cijena $67 (licenca za 3 kompjutera na godinu dana)

UNIBLUE REGISTRY BOOSTER – Odličan alat za čišćenje nepostojećih datoteka i registara. Cijena $27 (licenca za godinu dana)

FRIENDADDERELITE – Softver za automatizaciju rada na društvenim mrežama. Cijena $67 (Licenca neograničeno za jedan kompjuter za Facebook, Twitter, Tagged, Bepo, Hi5 i YouTube)

FACEBOOK FRIEND DATA GRABBER – Softver koji krade email adrese svih članova na Facebooku. Cijena $27 (Licenca za jedan kompjuter neograničeno)

VALLEN EMAILER – Softver koji šalje bulk mailove. Cijena BESPLATAN

WebCEO – Softver koji pomaže u SEO stranica. Cijena bio BESPLATAN a sada preko $100 na određeni period

AUTO CLICK PROFITS – Softver za automatsko pisanje, spinanje, objavljivanje i bookmark tekstova. Cijena $27 (Licenca za jedan kompjuter neograničeno)

BB FLASH BACK EXPRESS RECORDER – Softver za snimanje svega što se radi na ekranu. Cijena $97 no postoji i BESPLATNA verzija sa manje funkcija.

TWEET ATTACS – Softver za automatizaciju rada na Twitteru. NE POSTOJI VIŠE. Šteta ZA VAS jer je vrhunski alat!

BOXSHOT 3D – Izvrstan softver za kreaciju grafike za web stranice kao što su grafike na knjigama, raportima, notama, šalicama, ekranu, mobitelu. Jednom riječju fenomenalan softver. Cijena 67€ jednokratno.

KEYWORD ELITE V 2.0 – Odličan alat za pretragu ključnih riječi, analizu istih te konkurencije. Legalno krade profitabilne AdWords kampanje, kreira visoko kvalitetne AdSense tekstove, tekstove bogate ključnim riječima i još dosta toga. Ovaj bih alat svakome preporučio. Cijena $97 jednokratno

BOOKMARK DEMON 6 – Alat koji će Vam uštedjeti sate i sate rada a obaviti posao kao pravi profesionalac. Alat za Social Bookmark. Cijena $137 jednokratno

ACUTE EMAIL ENGINE – Ne vidi se ikona no jedan od najboljih email generator softvera. Stvori 10.000 emailova u nekoliko minuta te u sebi sadrži jako bogate liste imena i prezimena sortiranih po državama. Cijena $37 jednokratno.

To je moj borbeni komplet za kojega mi nije bilo žao izdvojiti točno $670. Sad se ja pitam, jeste li spremni uložiti u posao? Ako niste ni ne očekujte napredak a niti zaradu.
Kako sam spustio cijene mojih knjiga sa 29.99€ na 9.99€ misleći da ću Vam dati malo mogućnosti da kupite i naučite neke stvari Vi, ne sada Vi osobno već neki su mi savili kako im je i to puno. Ljudi moji onda stvarno nemate što ovdje tražiti.
I od danas mijenjam način pristupa objašnjavanju. Ne želite uložiti, nađite si nekoga drugoga za pomoć pošto ja nemam vremena objašnjavati kako i zašto ljudima koji nisu još spremni na tako nešto.

Lp
Goran!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. pozdrav

    dali imate skype ili AIM ili email gde mozemo da se dopisujemo?

    hvala

    ReplyDelete