Sunday 10 June 2012

GDI Vs STIFORP


Evo vraćam se malo mrežnom marketingu jer vidim da ste svi zaluđeni njime i u svoj toj ludosti ne znate gledati uokolo što se sve nudi.
7 sam godina u GDI-u i to mi je bio u stvari prvi posao sa kojim sam ušao u svijet Internet zarade. Nisam se obogatio preko noći a niti nakon 7 godina no uspio sam doći do jednog zavidnog rezultata od $2.750 mjesečno i nisam nikako zadovoljan kada sumiram trud i rad u odnosu na zaradu.
Za mrežni marketing potrebni su ljudi koji će širiti posao dalje a to znači da morate klonirati sebe a to je jako teško.
No da ostavimo to, idem malo opisati što je u stvari GDI. GDI je servis koji Vam za smiješnih $10 mjesečno daje:

•     Ime domene (po vlastitom izboru sa nastavkom .ws)
•     100MB prostora što je dostatno da smjestite oko 70 subdomena
•     10 Email adresa, personaliziranih sa po 1GB prostora za svaku
•     4 profesionalno uređene web stranice sa ukomponiranim vašim referral linkovima spremnim na promociju servisa
•     Email marketing sistema

I sve to za $10 mjesečno. Mislim oko 60kn mjesečno za tako nešto je stvarno smiješno.
STIFORP čini mi se ne nudi domenu (neka me Stiforpovci isprave ako griješim) no nudi 3 web stranice poslovne za primarni posao, 2 osobne te još 20 stranica na različitim jezicima za promociju Stiforpa. Nadalje STIFORP nudi autoresponder servis što je jako pohvalno a to je jedan od najmoćnijih marketinških oružja jer nitko ni ne zna koliko se prometa gubi ukoliko ne koristite taj servis. Sada koliko je efikasan to ne znam jer sam koristim AWEBER no efikasniji od GDI sigurno.
Dalje STIFORP nudi webinar platformu no iskreno ja nisam ljubitelj toga no nekome se to sviđa i za mrežni marketing to je dobra stvar.
Ja volim akciju a ne propovijedanja no to sam ja.

CIJENA

E tu se STIFORP puno razlikuje od GDI-a i dosta odskače jer je početna registracija $40, tj. aktivacija te mjesečno $9.95. GDI ime cijenu od $10 mjesečno.
Ako usporedimo godišnje troškove onda ćete za GDI platiti godišnje $120 a za STIFORP prvu godinu $159.40 ($40 upisnina+$9.95 mjesečno).

ZARADA

Zarada je individualne prirode no da biste pokrili troškove na GDI-u morate imati barem 10 registriranih i vi ste na nuli. Za STIFORP dobivate $25 za naknadu aktivacije te procent od mjesečne naknade koji ne znam koliko je no bit će oko $1.
Što se tiče zarade u prednosti je STIFORP no ovisi o vašim sposobnostima koliko ste uspješni u izbijanju love iz tuđih novčanika.
Nadalje, to su dva različita servisa jer nude različite stvari pa i o tome može ovisiti vaša zarada. Netko preferira STIFORP a netko GDI. Treba istražiti tržište i vidjeti što ljudi trebaju a mislim da domene trebaju mnogi a pogotovo internacionalne (internacionalna slova u domeni kao što je č,ć,š, kineski znakovi, arapski…)



PROMOCIJA

Niti jedan a niti drugi servis nije lako promovirati. Marketing nije posao kao svaki drugi jer tu do izražaja dolazi sposobnost prodaje i moć uvjeravanja a to nema svatko.
Potrebno je objasniti ljudima zašto mislite da će baš taj servis njima riješiti problem a to nije lako a pogotovo ako ste novi u tome i sami ne znate kako će Vama riješiti problem no zato postoje iskusniji koji uskaču.
Kada se registrirate u mrežni marketing sponzor, odnosno osoba preko koje ste se registrirali direktno je odgovorna za Vaš uspjeh ili neuspjeh i ako je ta osoba početnik velika je vjerojatnost da ćete završiti svoju karijeru jako brzo.
Ta osoba vam mora pružiti sve informacije i pomoći vam kako biste u najkraćem mogućem roku došli do prve zarade koja će umnogome ovisiti i o Vama samima. Džabe sponzoru trud i volja ako vi nećete raditi.
Ja iskreno ne znam što i kako drugi sponzori rade no reći ću vam moj način:
Kao prvo na mojoj stranici imam OPT-IN formu gdje se nakon upisa može preuzeti BESPLATNO knjiga u PDF formatu te pročitati sve o GDI sistemu. Načinu rada, troškovima te zaradi.
Nadalje, GDI ima i probni rok od 7 dana gdje se ne plaća ništa a može se zaraditi i jednom kada se potencijalni referral registrira, GDI mene obavijesti i ja automatski šaljem poruku dobrodošlice te link za preuzimanje marketinškog plana koji sam ja složio i kojeg isto koristim u dovođenju novih referrala. Jako korisna knjiga pošto se može vidjeti točne tehnike dovođenja i regrutiranja novih članova.
Dalje, nudim i tri knjige u PDF-u na tri različita jezika gdje već ukomponiram referral linkove te pošaljem potencijalnom referralu i već je spreman za promociju. Knjige se mogu slati bilo kome potpuno besplatno i lijepo je tako nešto ponuditi prijatelju, znancu ili strancu.
Još nudim i tri gotove web stranice koje sam ja kreirao i potpuno su jedinstvene sa video prezentacijama te mogućnošću namještanja autoresponder servisa te besplatnog preuzimanja eknjige. Sve to i postavljam na server za moga referrala potpuno besplatno tako da vi u stvari u 5 minuta možete imati kompletan biznis u pogonu za SAMO $10.
Ne znam koji od sponzora će vam to još ponuditi. Meni nije nitko, sam sam se probio do ovoga gdje jesam.

ZAKLJUČAK

Sa moje točke gledišta cijenom je povoljniji GDI no za početnika sigurno nije. Početniku bih preporučio STIFORP jer GDI je više poslovno nastrojen. Nadalje, gledano sa psihološke strane, STIFORP je preplavio cijeli Facebook a GDI-a nema nigdje a stara narodna kaže kud svi Turci tud i ćelavi Mujo tako da će ljudi koji ne znaju ili znaju malo o Internet marketingu posegnuti za nečim što je vidljivo.
Ako uđemo u dubinu sistema GDI je mrežni marketing koji nudi domenu, ime stranice koja je u današnje vrijeme potrebna svima i na tome se zarađuje a STIFORP promovira samoga sebe a to je isto kao da ja uzmem bocu mineralne i pokrenem mrežni marketing i kažem, ako se registriraš koštat će te $10 mjesečno i na tebi je da dovodiš nove referrale koji će dalje promovirati bocu mineralne te na toj bazi zarađivati no za početak morate i uplatiti $40. U GDI-u toga nema jer se zakupi domena recimo www.internet-zarada.ws te se kreira stranica koja nema veze sa GDI ali se dobije još 4 stranice koje se mogu a ne moraju koristiti za samu promociju GDI servisa.
I za kraj još samo da dodam da niti jedan od ova dva servisa ne pokazuje niti vas uči kako dovesti promet. Ugrubo da no u detalje ne ali za početnika koji ne razumije mnogo i u grubo je dosta i tu je on sretan dok ne vidi da je PROMET problem broj 1 i onda što? Sjest i plakat hahah… Ne očajavate, sponzor je tu koji će vam pomoći ukoliko i on nije u istim problemima…

Lp
Goran

P.S. Bilo GDI ili STIFORP bitno je da se radi i zaradi!!!

1 comment:

  1. cista pljacka 10 ljudi po 10 dolara je 100 dolara 100 ljudi je 1000 dolara itd a ti sto placaju cekaju godinama zaradu a sto ne bi bilo bez placanja pa da vidim sto bih tad zaradio

    ReplyDelete