Wednesday 30 May 2012

Social media menadžer


Da li ste ikada razmišljali da postanete menadžer na društvenim mrežama?
Ne znam da li znate no kompanije širom svijeta spremne su uložiti velike novce u marketing na društvenim mrežama kao što je Facebook, Twitter, YouTube i Linedin.
Kako sam u Internet marketingu skoro 8 godina volim proučavati nove stvari pa sam tako odlučio i istražiti više o tome.
Radeći sve ove godine naučio sam da ne slušam druge i njihove savjete već da sam ispitam i istražim i slušam svoju intuiciju čak i ako me je više puta iznevjerila.
Ovoga puta imao sam pravo slušajući je te sam u dva mjeseca došao do zarade od preko 11,000€ radeći poslove koje mnogima izgledaju nestvarni a to su poslovi koji će obilježiti 2012 godinu.
Znamo svi da je kriza svugdje u svijetu no velike kompanije ne propadaju već rastu i jedan dio zarade troše na marketing na društvenim mrežama i tu dolazimo do mene i vas.
Kompanije su željne uložiti u nas kako bi za njih održavali profile na društvenim mrežama te preko njih ispitivali tržišta.
Da biste se aplicirali za takve poslove ne treba vam nikakvo prethodno znanje i zvanje social media menadžer ne treba vas uplašiti.
Sve što vam je potrebno je Internet veza, laptop/desktop i avantura može započeti.
Tako sam i ja mislio dok se nisam malo razočarao. Naime, aplicirao sam se za posao na Facebooku direktno preko Interneta, bez posrednika i u formu koju su me tražili upisao sve podatke i nakon jedan dan bio odbijen. Bio sam ljut na njih a i na sebe no želio sam istražiti zašto.
Odgovor sam ubrzo pronašao uključivši se u 3 dana trening program za rad kao social media menadžer.
Aplicirati se za posao nije teško no unijeti informacije na način gdje će aplikacija biti prihvaćena treba znati i upravo sam to naučio. Trening me je koštao $1 za tri dana te nakon toga $77 za ulaz u VIP područje sa ogromnom datotekom ponude poslova.
Uplatom od $77 servis Vam ne garantira da će vas kompanija prihvatiti no garantira Vam povrat novca u roku od 60 dana ukoliko niste zadovoljni i to je meni bilo dovoljan dokaz legalnosti.
Kada znate da uloženi novac možete povratiti onda sve izgleda puno lakše.
Nakon treninga aplicirao sam se na 4 posla:

·       Održavanje Facebook stranice obožavatelja (prihvaćen)
·       Twittanje viceva (prihvaćen)
·       Održavanje Facebook poslovne grupe (prihvaćen)
·       Komentiranje YouTube videa (odbijen)

Na tri od ponuđenih četiri aplikacije bio sam prihvaćen.
Prva je bila održavanje Facebook stranice obožavatelja, dodavati nove članove i ažurirati postove promotivnim materijalom dobivenim od kompanije. Dobio sam striktne instrukcije da ću biti plaćen $250 tjedno ako objavljujem 3 puta na dan te ako pronalazim i dodajem nove članove. Isto tako bilo mi je obećano da ću zaraditi dodatnih $50 ako dovedem više od 1.000 novih članova tjedno.
Dakle mojim prvim poslom mogao sam zaraditi $300 tjedno a to je $1,200 mjesečno. Bio sam jako sretan jer postavljati komentare i ažurirati stranicu nije bilo teško a tako ni dodati 1.000 novih članova tjedno pošto znam tajnu brzog dodavanja prijatelja i obožavatelja i mogu to izvesti bez problema tako da sam bio siguran u tu zaradu. Znači tu sam na $1,200 mjesečno (oko 7,000 kn).
Moj drugi posao koji sam dobio na tzv. Natječaju bilo je twittanje šaljivih viceva te uključivanje linka servisa mojim Twitter računom.
Dnevno sam dobivao 15-20 viceva te sam ih trebao raspoređivati i twittati tokom dana uključujući link. Zarada od toga bila je $75 tjedno a to je na mjesečnoj bazi $300.
Treći posao bilo je održavanje Facebook poslovne grupe a isplata je $350 tjedno.
Opis posla bio je ovaj:
Postanje interesantnih i zanimljivih informacija glede kompanije te obavještavati članove o novostima. Dobio sam od kompanije eknjigu u PDF formatu sa svim podatcima kompanije koju sam trebao proučiti, 255 stranica. Nakon informiranja o kompaniji započeo sam sa postanjem.
Aplikacija za moj četvrti posao bila je odbijena no ne zato jer nisam zadovoljavao kriterije već što je to mjesto bilo popunjeno no kontaktirala me kompanija direktno na email adresu te naglasila kako me ima u vidu za slijedeći projekt u bliskoj budućnosti.
Da sumiram, od 4 aplikacije koje sam poslao za poslove na društvenim mrežama na 3 sam bio prihvaćen te mi ti poslovi donose blizu $2,000 mjesečno no u međuvremenu sam se prijavio na još nekoliko poslova tako da mi je zarada skočila na visokih $5,000 mjesečno a to je dobrih skoro 30,000kn.
Znam da sve ovo zvuči nevjerojatno i neistinito no možete sami probati, imate probni rok, trening od 3 dana za koji je potrebno uplatiti $1 te nakon toga ako želite ući u VIP zonu sa poslovima morate izdvojiti slijedećih $77.
Pogledajte malo ovdje trenutnu ponudu poslova da vidite jeste li sposobni raditi išta od ponuđenoga:



Ukoliko jeste ja bih Vam toplo preporučio da se uključite u program jer je navala velika a pogotovo iz zemalja trećeg svijeta kao što su Thailand, Indonesia te Filipini.
Ukoliko vas zanima više, kliknite na link niže te se registrirajte i saznajte više:


P.S. Možda vam preslika moga PayPal računa podigne samopouzdanje i moral i da još naglasim, IMATE 60 DANA GARANCIJE POVRATA NOVCA tako da je ulog siguran!!!


1 comment: