Friday 25 May 2012

Biti Prvi Na Googleu


Pozdrav!
Evo me nakon dosta vremena izbivanja no ne iz svijeta Internet marketinga već sa bloggera.
Kažu da je svaki povratak dobrodošao pa će tako biti i ovaj.
Razlog zašto me nije bilo je rad sa dva sistema te orijentacija na Facebook i Twitter marketing.
Najprije ću objasniti prvi sistem koji je i glavni razlog što me nije bilo ovdje.
Sistem koji koristim za zaradu omogućava mi dolazak u jako kratkom vremenskom roku na prva mjesta Google tražilice za određenu ključnu riječ.
Ta ključna riječ MORA zadovoljavati određene kriterije a to su:

•     2.000-8.000 globalnih mjesečnih pretraživanja
•     <= 15.000 konkurentnih web stranica

Da biste pronašli takvu ključnu riječ morati ćete malo zagrijati stolicu ili koristiti softver KEYWORD ELITE V 2.0 .
Na vama je da odlučite ali da Vam možda malo sugeriram pogledajte video niže:


Video prikazuje kako u par minuta pronaći ključnu riječ koja zadovoljava kriterije koristeći KEYWORD ELITE V 2.0 softver.
Odmah da naglasim da softver ima cijenu od $97 no vjerujte mi isplati se kupiti ga jer ne samo da vam u par minuta pronađe ključnu riječ već je i dublje analizira te špijunira konkurenciju i legalno krade profitabilne kampanje.
Pogledajte Video prezentacije što sve softver radi i koje su mu mogućnosti na stranici: KEYWORD ELITE V 2.0 ABSOLUTE KEYWORD DOMINATION SOFTWARE.
Ključna riječ je ključ uspjeha. Ukoliko je ona krivo odabrana i uspjeh će biti takav. Tu se treba jako puno potruditi i biti kreativan jer ručnom tehnikom uz današnju konkurenciju koja vlada to nije nimalo lako.
Gdje sam ono stao…
Ah, da, sistem koji mi omogućava da dođem na prva mjesta Google tražilice. Ma da Vas ne zamaram puno ovdje, posjetite moju web stranicu gdje sam uz video prezentacije objasnio moj novi sistem pa se čujemo uskoro…

No comments:

Post a Comment