Thursday 5 August 2010

Kreiranje snažne i uvjerljive sekvence poruka sa novostima

Dobra sekvenca kvalitetnih poruka od velike je važnosti za vašu daljnju promociju i razvoj događaja i uveliko pridonosi da li će posjetitelj od koga ste prikupili mail adresu i ime kupiti proizvod. To ne smije biti neka kopija promotivnog materijala kojeg pokupite sa stranice proizvoda, to mora biti dobro osmišljen nekomercijalan materijal koji će uvjeriti potencijalnog kupca u kvalitetu proizvoda i vašu dobru uslugu.
Dosta marketera ode u krivom smjeru i koristi jeftini PLR (Private Label Right) materijal ili prepiše tekst sa neke stranice. Kupac želi nešto jedinstveno a vi mu to trebate pružiti. Ja uvijek kažem da je najbolje sebe staviti u poziciju kupca i uvidjeti u svoje greške, ispraviti...
Ako kupac nešto traži znači ima potrebu za time a vi mu trebate ponuditi nešto šta će razriješiti njegovu potrebu i primorati ga na kupnju.
Svaka poruka u sekvencama mora imati sadržaj koji rješava problem kupca, daje korisne informacije i vjerno opisuje proizvod a nesmije navoditi na kupnju.
Vi morate pridobiti povjerenje kupca i dozvoliti da se proizvod prezentira sam a prodaja će doći sama od sebe.
Stavite sebe u poziciju kupca koji je upisao email adresu i ime da dobije korisne informacije koje će mu stizati recimo svaka 4 dana. Znači ako ste se već pribilježili za novosti, očekujete da poruka sadržava nešto šta će riješiti vaš problem, ne želite nešto beskorisno... Mnogi idu na to da u poruci direktno nude proizvod na prodaju ali to pali samo ako ponudite i kvalitetnu informaciju uz vaš affiliate link, informaciju koja stvara vjeru u vas i proizvod!
Naglašavajući akciju za kupnju unutar poruke koja sadrži bogate informacije i detalje, vi direktno pokazujete kupcu da ste puni znanja i informacija koje želite podijeliti a koje će riješiti njihove probleme a to je i cilj.
Ja osobno sam pišem poruke i na njima izgubim dosta vremena ali se u bliskoj budućnosti to jako isplati.
Znajte da je mali broj posjetitelja koji kupe proizvod odmah nakon posjeta vaše stranice i mali je postotak onih koji se vrate na vašu stranicu i zato je prikupljanje emailova jako korisno. Računajte da ćete na svakom prikupljenom mailu zaraditi od 1-5$ u prosjeku pa vi računajte koliko je to a i izračunajte koliko gubite ako ne ubacite ovaj servis na vašu web stranicu, koliko posjetitelja jednostavno ode u maglu. Nadalje, ako je sadržaj dobar i ako ponudite dobru informaciju kupac će se uvijek vraćati na vašu web stranicu.
To smo riješili. Čujemo se sutra sa zadnjim korakom, Dovođenje prometa na web stranicu sa besplatnim sadržajem a do tada uživajte...



Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment