Monday 2 August 2010

Kako izabrati profitabilnu temu

Prvi korak je izabrati temu koja je širokog pojasa, isprobana, popularna i koja ima kvalitetne proizvode na kojima se zarađuje dobra provizija.
Pri izabiru obično idem linijom većeg otpora a to znači da izabirem uvijek temu koja je top i na samom vrhu Googleove tražilice. Tu morate znati da je konkurencija velika ali baš zato jer nam je to i dokaz da se proizvod dobro prodaje. Ako su drugi marketeri uspješni ne vidim razloga zašto i ja ne bi bio...
Tu ću vam umnogome olakšati posao i izrecitirati vam teme koje su popularne i oko kojih biste se trebali zadržavati:

Make money

Weight Loose

Fat Loose

Security and other software


Gdje pronaći takve proizvode?

Na internetu imate mnoštvo affiliate mreža preko kojih možete besplatno ugrabiti affiliate (preprodavački) link proizvoda i u par minuta započeti sa promocijom no morate paziti, neće vas sve mreže i platiti. Ja osobno koristim ove par affiliate mreža u koje sam siguran da će me isplatiti na vrijeme a koje sam i lijepo objasnio u knjizi Zaradi na Facebooku.
Kada tražim proizvod obično izabirem onaj koji se najbolje prodaje i onaj koji ima najveću proviziju.
Da bi uopće započeli sa promocijom koja će biti objašnjena u slijedećem postu, vi se morate upoznati sa proizvodom da znate o čemu se radi. Najbolji način je da dođete u posjed takvog proizvoda. Znam, sad si mislite pa šta da ja kupujem proizvod i trošim novce na njega. Ovakvo pitanje sam čuo od dosta njih ali stavite se u poziciju kupca i ušli ste u dućan sa elektroničkom robom sa željom da si kupite najnovoji TV i dođe do vas prodavatelj. Vi započnete sa pitanjima a on vam nesigurno odgovara i na kraju ne zna šta vam ponuditi. Vi u tom dućanu TV sigurno nećete kupiti. Isto je i sa internet prodajom.Ako niste u stanju ponuditi korisne informacije vezane za proizvod vi taj proizvod nećete ni prodati. Da li ste me razumjeli.
Ima jedna caka koju ja koristim u svrhu dolasaka u posjed proizvoda. To radim isključivo sa digitalnim proizvodima. Jednostavno pošaljem mail prodavaču da sam zainteresiran za promociju njegovog proizvoda i da bih se želio bolje upoznati sa njime i ako je moguće da mi ga pošalje. 95% prodavatelja će vam to i učiniti jer njih ništa to ne košta a mogu jedino zaraditi.
OK, proizvod smo pronašli. Čujemo se sutra sa drugim korakom;
Kreiranje besplatnog sadržaja visoke kvalitete
A do tada pozdrav!



Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment